songs

Friday 18 May 2012

my buddy




assalamualaikum :  )


kawan yang kat gambar atas nie kan : ) nama dia aqilah : ) so nice dia nie ; ) dia ada tanye something tau kat kita !she say,  "aku ada berubah ape-ape ke ? " ....hey buddy siapa cakap mcm tu ! ! ok aku jujur kau mmg daah berubah , tapi jadi cantik : ) orang yang ckp belakang kau tu mmg freak la ! dia jelouse tu dengan bestie aku nie ish-3 ~ kesian ~ and one more thing kau tak yah la nak dengar ckp dorang tu ! be yourself girl     : ) that better daripada jadi orang lain ~ kau bersyukur je # _# bagi aku kau tak berubah sikit pon #kecualipakaiancantik : ) tapi kalau berubah demi kebaikan , that good ok : )

to :) aqilah mukhlis

ok la sampai sini je bebelan aku untuk hari nie : ) byebye ^ _ ^

p/s:) just be yourself , that better than copy some one else ! * _ *











No comments:

Post a Comment