songs

Wednesday, 21 September 2011

cermin mata

hye korang !
nie aku nak cerite pasal budak  nnie ... aku tak tau lah macam mane nak cakap ?
nak kate kawan ? entah la ? musuh ? i don't know lah ? 
aku mmg tak suke layan budak nie ! poyo lebih ~
oke2 * berbalek kepada cerite asal "cermin mata" !
nak dikatekan satu harie tu kawan aku bawak la cermin mate nie --------->
(sila lihat gambar die sebelah ) kat sekolah ! kawan aku tu dea keluarkan lah cermin mate tu  .... lepas tu kitrg usha-2 la kan ~ baek punye kawan aku bgie la budak nie pegang pastu dea tunjuk kat friend-2 dea .. yang aku bngang dorg boleh buat cermin mata tu macam hak milik kekal dorang !~(menyampah aku )
nak dijadiekan cerite , balek tu kawan aku nie mintak balek dea punye CM tu !
tpie dorang tak nak bgie , dorg kate "aku nak beli boleh " pastu kawan aku punye kawan kate lah "boleh seratus ringgit" !patu budak tu mmg la bajek nye tlebih mak nyah .. dea kate " ala setakat seratus je aku boleh beli lah " adodoi trmuntah aku ~ heloo kau jangan nak bajet boleh !! patu budak nie punye kawan baek punye dea mntak sampai bus stop !~ bodoh kan gile la sampai mohon-2 tu* ape istimewa CM tu ? oke aku mengaku aku pon suke CM tu tapi tak la sampai  buat mcm tu ~
sampai sekarang lah aku tak cakap ngan dea ! menyampah tau~ bencihatebencihatebencihatebencihate *
 dah la tu penat , k b'bye kawan ~

THE END

No comments:

Post a Comment